Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2014 19:11 - Есен
Автор: raykovam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
0



 Само още няколко часа и отново ще се впусна в безкрайно пътуване с десетки непознати, начумерени и неприветливи физиономии, седящи на сивите, сякаш 100-годишни седалки, в огромната метална кутия на колелца, наречена влак. Как бих искала да остана завинаги на слънчевата земя, при шума от разбиващите се вълни и полъхващия морски бриз. Любовта в сърцето ми, очите ми. гледащи към него, а устните му, целуващи поруменялото ми лице. Трябва да сме луди да се връщаме в задушаващата сивота на крайречния град, където старите сгради са заобиколени от едни и същи скучаещи хора, а безделните птици търсят кого да клъвнат по повехтялата обувка. Кафенетата попупълни, чашите по масите - полупразни. Витаещи заблудени души, търсещи уединение във всяко запустяло кътче на призрачния град.

   Лято е още, а тягосната жега безмилостно потиска забавлението и радостта през деня. Вечер прохладния въздух поражда пробягващи тръпки по кожата ми. Отива си лятото, всички птици отлитат на юг, а многокраките насекоми се крият в земята, наплашени от студения полъх на есента. Сивотата и жълтите листа бавно поглъщат целия град в приготовления за следващия сезон - лютата зима. 



Тагове:   град,   есен,   жълто,   заминава,   сиво,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: raykovam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6129
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930